huhuhuhu
apa cerita neh??? diam lak?? Adoi la.....
sila amik perhatian semua ahli2 mesorat tingkap.... uuhuhuu..
Monday, June 15, 2009
Thursday, May 28, 2009
Sape Nak Jadi Assistant Mod?
ermmm hanie mcm tak cukup kakitangan nak menghandle reunion neh sorg2.. uhuhuhu sapa yg interested nak jd my assistant boleh suarakan ye... uhuhuhuhu hanie amat memerlukan... meh cepat... isi form.. cepat cepat cepat....
Nampaknya kita reunion kat langkawi la kot kan.... uhuhuhuhuhu... ada sapa2 nak bangkang????
Nampaknya kita reunion kat langkawi la kot kan.... uhuhuhuhuhu... ada sapa2 nak bangkang????
Wednesday, May 27, 2009
undian paling banyak..
nampaknya langkawi jd tumpuan peng voter .. huhuhuhu hangat... kuang kuang kuang... truskan mencurah idea di sini ya geng... walaupun daku akan kembali sibuk dgn sem baru.. daku akn tetap memonitor blog ini.. hehehehe truskan.... sapa nak jd my assistant??? moderator assistant...
keep it out...
keep it out...
Thursday, April 16, 2009
YES or NO
SALAM EVERYBODY....
ermmm nie nk tanya neh.. NAK buat ka TAKMAU reunion neh???? tlg bg feedback as soon as possible.. kalo tamau.. tutup ja blog neh k... sbb tadak sapa pn yg interested skang neh...
TQ
::MODERATOR::
ermmm nie nk tanya neh.. NAK buat ka TAKMAU reunion neh???? tlg bg feedback as soon as possible.. kalo tamau.. tutup ja blog neh k... sbb tadak sapa pn yg interested skang neh...
TQ
::MODERATOR::
Monday, April 6, 2009
salam semua...
salam kwn2...
apa crita neh??? menjadi ke tak reunion kita neh... dh tak lama lg dh nie... sat ja kan... kiranya next year la kan.. ermmm camna nie??? bleh decide tak nak reunion kat mana? tlg la.. pening lak neh.. meh cepat.. kita discuss.. meh meh meh meh... haluuu smua.. meh cepat.. hanie tggu kat sini... take part smua k...
apa2 msalah just tinggal comment or shout post kat personal blog hanie k...
http://hanieabadiey.blogspot.com/
apa crita neh??? menjadi ke tak reunion kita neh... dh tak lama lg dh nie... sat ja kan... kiranya next year la kan.. ermmm camna nie??? bleh decide tak nak reunion kat mana? tlg la.. pening lak neh.. meh cepat.. kita discuss.. meh meh meh meh... haluuu smua.. meh cepat.. hanie tggu kat sini... take part smua k...
apa2 msalah just tinggal comment or shout post kat personal blog hanie k...
http://hanieabadiey.blogspot.com/
Saturday, December 13, 2008
MANA PI
HAAAA... mana pi smua exco2 mesorat tingkap reunion nie ha??? ampeh toii.. aku ja yg duk hegeh2 kat sini... sapa2 yg nak jgak jd moderator.. gtau.. hanie nak add... biaq suma org leh amik bahgian... byk sgt blog nk handle.. letih weiiii
KEPADA SEMUA GENG2 REUNION A6A.., PLEASE PAY ATTENTIONS!!!!!!
Monday, December 1, 2008
aloooo
Ermm... dh brapa mgu aku tak update blog neh... uhuhuhu cm biasa la.. connection wi fi limited.. so aku xleh nak access anymore.. padan muka aku.. huh...
mlm nie aku just nk update a little bit more jek.. aku taktau nk tulis apa... adeiii.. sebabnya esok aku still ada paper kol 2.30pm.. hahahahaha.. aku dh study tp mcm tak paham apa pun.. cmna neh.. aku nk jwb apa esok??? adoii laa.. Help me.. Help me..
oklah kengkawan.. doakan kejayaan aku di sini...
huh.. skang tadak sapa pun yg menjenguk blog neh.. dulu kemain lg..
mana pi??? nak marah niee....
mlm nie aku just nk update a little bit more jek.. aku taktau nk tulis apa... adeiii.. sebabnya esok aku still ada paper kol 2.30pm.. hahahahaha.. aku dh study tp mcm tak paham apa pun.. cmna neh.. aku nk jwb apa esok??? adoii laa.. Help me.. Help me..
oklah kengkawan.. doakan kejayaan aku di sini...
huh.. skang tadak sapa pun yg menjenguk blog neh.. dulu kemain lg..
mana pi??? nak marah niee....
Subscribe to:
Posts (Atom)
