Saturday, December 13, 2008

MANA PI

HAAAA... mana pi smua exco2 mesorat tingkap reunion nie ha??? ampeh toii.. aku ja yg duk hegeh2 kat sini... sapa2 yg nak jgak jd moderator.. gtau.. hanie nak add... biaq suma org leh amik bahgian... byk sgt blog nk handle.. letih weiiii

KEPADA SEMUA GENG2 REUNION A6A.., PLEASE PAY ATTENTIONS!!!!!!

Monday, December 1, 2008

aloooo

Ermm... dh brapa mgu aku tak update blog neh... uhuhuhu cm biasa la.. connection wi fi limited.. so aku xleh nak access anymore.. padan muka aku.. huh...
mlm nie aku just nk update a little bit more jek.. aku taktau nk tulis apa... adeiii.. sebabnya esok aku still ada paper kol 2.30pm.. hahahahaha.. aku dh study tp mcm tak paham apa pun.. cmna neh.. aku nk jwb apa esok??? adoii laa.. Help me.. Help me..
oklah kengkawan.. doakan kejayaan aku di sini...
huh.. skang tadak sapa pun yg menjenguk blog neh.. dulu kemain lg..

mana pi??? nak mara
h niee....

Tuesday, November 18, 2008

ExAmMmMMmMm

ADEIIII tEnsionnya... dikelilingi oleh bokssssssss n notessssssss... cepat laa abih exam.. nak balik umah... uwaaaaa......

TenSiOn.... ExAm..EXaM..eXaM..zOnE

ADEIII tensionnya..... nak menghadapi hari2 exam nie.. uwaaa.... cepat la abis paper... dh malas duk memerap kt sini lelama... nak balik kg.. adeiiiiiiiiiiiiiii

Saturday, October 18, 2008

lamanya tak update!!

salam... 1st of all sorry kawan2.. lamanya hanie tak mengupdate blog reunion neh.... sorry amattt... lately neh bz lah yang teramat sgt... lgpun final exam just around da corner.. apapn.. kita tetap akn wat reunion kan... so keep it out... take care all frensss... miss u all...

Saturday, April 26, 2008

Kembali lagi...

yuhuuuuuuuu apa cita nie?? dan2 blog nie jd senyap sunyi.. uhuhuhu sory laa geng.. takdan arr nk updates this blog.. quite bz n tenet so bad ma... sorry k.. haa apa cita?? nak baut ka tamau nie?? uhuhuhu asik2 muka yg sma jaa duk jengah.. kan ain mami?? angah?? kak ayu?? adeq???

Wednesday, February 27, 2008

Persaingan Sengit

halooo.. uhuhuhu nampaknya dah ada org vote mengvote neh.. nampak gayangan genting dh ada org vote.. but its ok..i know her.. ehehehehe nak p genting ye kak??? uhuhuhu oklah.. pilih laa memana pun... nanti tempat paling tggi undiannya akn dipilih, truskan mengvote tempat reunion.. cyaiyok2... muaachhh to all on ur supports...