Wednesday, February 27, 2008
Persaingan Sengit
halooo.. uhuhuhu nampaknya dah ada org vote mengvote neh.. nampak gayangan genting dh ada org vote.. but its ok..i know her.. ehehehehe nak p genting ye kak??? uhuhuhu oklah.. pilih laa memana pun... nanti tempat paling tggi undiannya akn dipilih, truskan mengvote tempat reunion.. cyaiyok2... muaachhh to all on ur supports...
Saturday, February 23, 2008
hubungi..
sebarang masalah sila email ke
- a6areunion@yahoo.com
- hanie357@yahoo.com
- call me.. call me....
Tempat Reunion
setelah diputuskan... ada 2 cadangan stakat nie... any suggestion??? come... come...
- LANGKAWI
- GENTING
Sapa nak jd ajk nie??
oitttttt kwn2.. sapa nak jd ajk nie... plzz la sponsorkan diri anda... kita sama2 hamdle k...
Wednesday, February 20, 2008
AJK REUNION
- tempat (merangkumi tempat utk kita bermalam.. kalo diperlukan la)
- makanan
- aktiviti
- transport
- keselamatan
- kebajikan
NAK BUAT KAT MANA
sapa ada cadangan kita nak wat reunion kat mana?? kalo bleh biar laa selesa.. kan antara kita dah ada family.. mesti depa nak bawak family depa kan..
kita wat kat tepi2 pantai ka ek.. bleh buat BBQ.. bleh men bola tampar pantai.. leh buat aktiviti..
ANY SUGGESTION... hanie duk nampak langkawi ja... uhuhuhu jangan marah k :)
kita wat kat tepi2 pantai ka ek.. bleh buat BBQ.. bleh men bola tampar pantai.. leh buat aktiviti..
ANY SUGGESTION... hanie duk nampak langkawi ja... uhuhuhu jangan marah k :)
Subscribe to:
Posts (Atom)
