Thursday, April 29, 2010

macam mana neh??

salam all..
ermm cmna ngan kita punya reunion neh???
jasddi ke tak??
tlg suggestkan tarikh sbb saya akan bercuti sem dr 19.05.10 sampai 20.06.10
plzz update to me..
thanks..

Friday, February 12, 2010

Dah Dekat nie weh!!

salam allz...

ermm lama kn page neh berfungsi... aku pn sjak ada FB nie dh mlas nak berblogging...

nie nak g tau.. kita nya tarikh reunion dh x lama pn sbb la nie dh msuk 2010 ok puan2 semua...

oleh itu silalah amik port masing2 utk menjayakan re union ini... tolonglah. bg suggestion.. kalo bebetoi nak buat ar.. kalo dh xmau.. xleh nk kata apa lg..
sekian...


HARAP MAKLUM
hanie357@yahoo.com

Monday, June 15, 2009

sepi???????

huhuhuhu
apa cerita neh??? diam lak?? Adoi la.....
sila amik perhatian semua ahli2 mesorat tingkap.... uuhuhuu..

Thursday, May 28, 2009

Sape Nak Jadi Assistant Mod?

ermmm hanie mcm tak cukup kakitangan nak menghandle reunion neh sorg2.. uhuhuhu sapa yg interested nak jd my assistant boleh suarakan ye... uhuhuhuhu hanie amat memerlukan... meh cepat... isi form.. cepat cepat cepat....

Nampaknya kita reunion kat langkawi la kot kan.... uhuhuhuhuhu... ada sapa2 nak bangkang????

Wednesday, May 27, 2009

undian paling banyak..

nampaknya langkawi jd tumpuan peng voter .. huhuhuhu hangat... kuang kuang kuang... truskan mencurah idea di sini ya geng... walaupun daku akan kembali sibuk dgn sem baru.. daku akn tetap memonitor blog ini.. hehehehe truskan.... sapa nak jd my assistant??? moderator assistant...

keep it out...

Thursday, April 16, 2009

YES or NO

SALAM EVERYBODY....

ermmm nie nk tanya neh.. NAK buat ka TAKMAU reunion neh???? tlg bg feedback as soon as possible.. kalo tamau.. tutup ja blog neh k... sbb tadak sapa pn yg interested skang neh...
TQ



::MODERATOR::

Monday, April 6, 2009

salam semua...

salam kwn2...
apa crita neh??? menjadi ke tak reunion kita neh... dh tak lama lg dh nie... sat ja kan... kiranya next year la kan.. ermmm camna nie??? bleh decide tak nak reunion kat mana? tlg la.. pening lak neh.. meh cepat.. kita discuss.. meh meh meh meh... haluuu smua.. meh cepat.. hanie tggu kat sini... take part smua k...

apa2 msalah just tinggal comment or shout post kat personal blog hanie k...


http://hanieabadiey.blogspot.com/